Ghost Rider er her

Saa er der premiere paa endnu en (anti)heltfilm fra Marvel universet. Denne gang er det tegneserien “Ghost Rider” som faar liv paa det store laerred (beklager men min pc har lige mistet det danske tastatur).

Det bliver en stor film. Ogsaa selv filmen ikke lige har faaet de bedste anmeldelser. 28% paa Rotten Tomatoes og 5,6 hos IMDB. Men det tager jeg ikke saa tungt. DEN SKAL SES.

Jeg kommer med min egen vurdering naar jeg har fundet ned i biffen en af de naeste dage….

ghost_rider-full.jpg

Skriv et svar

