Back again

Efter tre uger med strejke i mine børns institution her i Århus – er alt ved at være på vej tilbage til normalhedens trivielle problemer og glæder.

jeg får i hvrt fald en del mere overskud til alt andet end børnpasning og koordinering mellem bedsteforældre og arbejde. Derfor kommer der jo lidt mere liv i min blog igen – det har været savnet – i hvert fald fra min side🙂

Lige et pix af min søn – en knægt som ham gør de sidste dage værd at huske på trods af al den megen ballade🙂

rasmus.jpg

Skriv et svar

