Test nationen

980-testnation.jpg

Tja – så hoppede jeg også med på vognen, og testede mig selv sammen med angiveligt næsten 100.000 andre danskere på TV2’s stort anlagte “Test Nationen”.

Jeg kan se, at jeg skal til at banke lidt ekstra viden ind på hylderne. Med en score på 56 ud af de 70 mulige er det jo ikke prangende, og der er lang vej op til TV2 studieværten Mikael Kamber, der fik 68. Så jeg skal til at kigge lidt mere på hvordan planeterne og storbyerne er placeret i forhold til hhv. solen og nord.

Og så må jeg vel også få læst den anmelderroste bog “Hundehoved”, for det var nogle af de spørgsmål jeg glippede…

Skriv et svar

