Respekt på nettet?

pic_steve_irwin.jpg

Findes der mon noget der hedder respekt for andre på nettet? Det kan man jo spørge sig selv om. Jeg håber, det er tilfældet. Ikke mindst i tilfælde som Steve Irwin’s alt for tidlige død.

Hans død blev jo optaget på film, da dødsfaldet jo skete under optagelserne til et nyt dyreprogram. Denne film er nu beslaglagt af politiet, og det forlyder, at den skal destrueres, så snart politiet er færdige med den.

Meeeen mon ikke at filmen når at blive sendt ud på nettet, på samme måde som diverse private sex-film? Jeg håber det personligt IKKE. For der må da være noget der hedder respekt – selv på nettet – eller hvad?

Jeg vil opfordre til at hvis den film skulle komme ud på nettet – at man afholder sig fra at se den og fra at sende den videre. Jeg ved godt at det er utopi – men jeg har da lov at håbe…

Skriv et svar

