DSB – nul kontakt…

DSB - nul kontaktNu må jeg have luft – endnu engang er jeg blevet frustreret over at have rejst med DSB. Det er ikke forsinkelserne jeg denne gang er frustreret over – dem er jeg så vant til, at det ligger fast, at jeg rejser en time tidligere end nødvendigt for at sikre mig, at jeg kan nå mine møder i København.

Nej – det drejer sig om noget så banalt som stikkontakter.

Jeg har altid min bærbare med mig, og jeg sikrer mig derfor altid en vinduesplads for at være nær en stikkontakt. Men hvad sker der så? Jeg sætter mig og skal plugge mit stik i stikkontakten, og så møder jeg en stikkontakt, der er blændet (se det rystede billede jeg tog med min mobil- det er nok rystet fordi jeg var så harm…)

Hvad er ideen med at sætte en blændet stikkontakt op? Jeg sad forrest i togsættet med ryggen til væggen, så jeg kunne ikke lige snuppe en anden stikkontakt bagfra – så jeg måtte kravle over bordet og snuppe kontakten fra pladsen på den anden side af bordet – hvilket resulterede i at min ledning flød hen over bordet.

Kan nogen sige mig hvorfor de sætter en stikkontakt op og så lader den være blændet? Det overgår min forstand – måske jeg skulle spørge Harry…

Skriv et svar

