Endelig på banen

Efter lang tids blogging på andres weblogs er tiden kommet til min helt egen weblog.

Her vil jeg nyde at kommentere på alt og alle – ikke mindst når det gælder filmens verden, og områder hvor jeg mener at have en smule erfaring – nemlig kommunikationsverdenen.

3 kommentarer to “Endelig på banen”

  1. cyclone bill Says:

    Det må virke meget flueknepperagtigt, men jeg kan ikke dy mig for at påpege at det hedder ‘refleksioner’, ikke ‘reflektioner’😦

    Se evt. http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?M=1&P=refleksion

    Og nu har du ellers lavet lækkert banner og alt muligt. Sorry.

  2. Christian Bogh Says:

    Takker – jeg har vist læst og skrevet lidt for meget på engelsk på det sidste- her skrives det jo “reflection”. Men jeg er vist ikke den eneste der begår den fejl – på Google er der 66.300 sider på dansk hvor der skrives med k og 388.000 sider hvor det skrives med s. Men det korrekte er naturligvis med s.

    Sjovt nok er der flere sider hvor ordet skrives både med hhv. k og s forskellige steder i teksten… det sker faktisk 783 gange hvis man googler det…

  3. cyclone bill Says:

    Det var sgu hurtigt – fedt!


Skriv et svar

